Nu e bine să bei lapte când iei fier

Numărul celor care iau suplimente alimentare crește în fiecare an: dovadă stau studiile care au arătat că între 1999 și 2012 folosirea vitaminei D a crescut de peste patru ori, iar numărul suplimentelor alimentare cu ulei de peste consumate a crescut de nouă ori.
– Nu vei putea absorbi corespunzătorul calciul dacă nu-l iei împreună cu vitamina D. Dar nu exagera consumul de calciu. Dacă îl iei în cantități uriașe nu vei obține oase bionice, însă te vei alege cu pietre la rinichi, constipație și, te poți confrunta cu un risc crescut de boli ale inimii. Doza maximă recomandată este 1.000 miligrame din combinația alimente suplimente.

-Uleiul de peste sau omega 3, trebuie consumat cu un aliment. În acest fel vei minimiza efectele secundare precum eructația sau arsurile gastrice. Nu lua uleiul de peste împreună cu aspirină sau cu alte medicamente de subțiere a sângelui (doar dacă doctorul nu ți-a recomandat altfel) întrucât crește riscul de sângerare.

-Fierul Ia-l cu un pahar de suc de portocale. Studiile au arătat că vitamina C îmbunătățește abilitatea corpului de absorbție a fierului. Nu-l înghiți cu lactate întrucât calciul interferează cu absorbția de fier.

-Vitaminele A, D, E și K este bine să le fosești atunci când vrei să te bucuri de consumul de grăsimi sănătoase. Acești nutrienți sunt cel mai bine absorbiți cu alimente care conțin grăsimi.
Nu lua vitamina K dacă iei anticuagulanți. Vitamina contracarează efectele medicamentelor de acest fel, ceea ce crește riscul apariției cheagurilor de sânge.

– Asigură-te că îi furnizezi organismului suficient magneziu – ajută la echilibrarea potasiului din corp. Consumă nuci, legume și legume cu frunze verzi.
Nu lua potasiu dacă iei anumite medicamente pentru hipertensiune. Însă fii atent, prea mult potasiu în organism duce la slăbirea mușchilor, paralizie și aritmie

sursa ele.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.