Angajaţii care lucrează de acasă reprezintă 60% din forţa de muncă la nivel global

În urma unui sondaj realizat de Accenture reiese că angajaţii care lucrează de la distanţă reprezintă aproape două treimi (60%) din forţa de muncă existentă la nivel global, însă mai puţin de jumătate dintre companii au politici de lucru remote, la nivelul întregii organizaţii, reiese dintr-un sondaj realizat în 12 ţări.

Actuala pandemie de COVID-19 evidenţiază o discrepanţă imensă, de 86%, în ceea ce priveşte maturitatea digitală între companiile care se concentrează pe formare, leadership şi sprijin cultural pentru angajaţii lor şi cei care nu fac acest lucru.

Cu toate că aproape două treimi (60%) din forţa de muncă globală lucrează de acasă, unul din trei angajaţi folosesc în continuare propriul dispozitiv pentru a-şi desfăşura activitatea.

Iar în raportul, intitulat „Honing Your Digital Edge”, arată că 25% dintre angajaţi se confruntă periodic cu probleme în ceea ce priveşte tehnologiile de lucru la distanţă.

Toate companiile identificate ca fiind fluente digital au o probabilitate de 5,4 ori mai mare să prognozeze o creştere ridicată a veniturilor în următorii trei ani, dar  sunt considerate ca un loc de muncă foarte bun de către majoritatea angajaţilor (69%) şi conduc topurile de satisfacţie a clienţilor (68%).

În contextul social-motivaţional, companiile care pun accent pe fluenţă digitală au angajaţi mai activi şi conduc la capitolul inovaţie şi servicii pentru clienţi, se menţionează…

Continuarea Aici

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.