Cum să avem un păr sănătos dacă ne coafăm zilnic

Un păr sănătos și lipsit de probleme este în mod clar un păr îngrijit. Părul reprezintă accesoriul oricărei femei. Acesta emană feminitatea, atracție și eleganță. Dacă obișnuiești să îți coafezi părul zilnic pentru a-l putea aranja mai ușor, atunci trebuie să îi acorzi o atenție foarte mare. Părul este extrem de sensibil și se poate deteriora foarte ușor în urma substanțelor chimice, a produselor de styling și a coloranților. Află și tu acum, cum să îți salvezi părul dacă te coafezi frecvent.

1. Prima oară fă o pauză

Dermatologul la Centrul Medical al Universităţii Columbia din New York Lindsey Bordone, ne recomandă ca măcar două zile pe săptămână, de preferabil în timpul weekendului, să îți lași părul în pace, să se relaxeze. Nu îl încărca cu prea multe produse și nici nu încerca să îl aranjezi exagerat. Folosește un șampon cât mai natural pentru spălare și clătește părul cu apă rece-călduță. Nu îți spăla părul cu apă fierbinte deoarece apa fierbinte deteriorează firul de păr și îl despică. Lasă-l să se usuce în mod natural, fără să apelezi la foehn. Mai apoi, prinde-l într-o coadă, pentru ca părul să stea cât mai relaxat.

2. Utilizează produse de calitate

În funcție de calitatea produsului cu care îți îndrepți, usuci, sau ondulezi părul, acesta va fi influențat în proporție de 50%. Dacă vei expune podoaba capilară la cât mai multe dispozitive termice, cu atât firul se va subția mai tare. Sfat: Atunci când vrei să îți cumperi o placă de păr sau o perie rotativă, asigură-te ca învelișul acestora să fie de calitate superioară. Cele mai indicate sunt materialele cu turmalină și teflon.

3. Folosește produse cât mai naturale

Indiferent că vorbim despre creme, măști sau tratamente naturale, fie că le prepari acasă după rețete de pe internet sau că le cumperi din comerț, ideea este ca părul tău să cunoască cât mai multe produse naturale. Uleiul din nucă de cocos, de argan, ricin sau avocado sunt cele mai potrivite și se pot aplica inclusiv pe vârfurile de păr pentru a preveni ruperea, degradarea sau despicarea lor.

4. Consumă cât mai multe vitamine

Nu doar organismul și corpul este influențat de dieta ta alimentară, ci și părul tău. Se întâmplă de multe ori ca problemele pe care le avem cu podoaba capilară să fie determinate de lipsa vitaminelor și nutrienților din organism. Încearcă astfel o dietă pe bază de fructe și legume. Dacă vrei să previi căderea părului, ai grijă să incluzi în alimentația ta alimente ce conțin vitaminele A, D, C şi E, B9 (acid folic) şi B7(biotina).

sursa glow.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.