Farmec a ajuns in 2018 la o cifra de peste 236 milioane lei.

Producatorul clujean de cosmetice, si-a pastrat pozitia de lider in ultimii ani, inregistrand in medie cresteri anuale ale cifrei de afaceri cu 10%, ajungand in 2018 la o cifra de peste 236 milioane lei. Compania a vizat trei piloni de dezvoltare: afirmarea calitatii produselor, dezvoltarea constanta a portofoliului si modernizarea liniilor de productie – investitie de peste 22 milioane de lei doar in ultimii trei ani.

“Competitia este cea care te motiveaza sa faci lucrurile mai bine, sa evoluezi si sa te dezvolti cat mai mult. Sa fii singura companie romaneasca din topul celor mai mari producatori de cosmetice ce activeaza in tara este o adevarata provocare, dar si o responsabilitate mare – aceea de a pastra valorile romanesti”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Inainte de 1989, productia Farmec asigura circa 90% din necesarul de consum local al perioadei respective. Din 1990, compania din Cluj-Napoca a intrat in procesul firesc de trecere la o economie de piata, confruntandu-se pentru prima data cu provocari, precum concurenta, distributia sau marketingul.

“Ne-am adaptat constant conditiilor de piata, creand strategii de business de succes, printre care dezvoltarea unei retele proprii de distributie Farmec, care a facilitat o analiza aprofundata a pietei si elaborarea unor campanii de promovare cat mai eficiente. Astazi, Farmec are propria sa retea de magazine de brand, care cuprinde 8 magazine Farmec si 18 magazine Gerovital. Un alt pas a fost investirea constanta in cercetare si in modernizarea liniilor de productie. In ultimii trei ani, Farmec a investit peste 22 milioane de lei pentru a oferi consumatorilor produse cosmetice romanesti, la un nivel care sa concureze si chiar sa depaseasca brandurile internationale.

Astfel, imbinand traditia cu inovatia, Farmec a demonstrat ca si companiile romanesti sunt capabile de performante deosebite in cosmetica, atat in tara, cat si la extern. 2019 continua cu lansari importante de noi game si deschideri de magazine proprii si in sistem franciza”, a adaugat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Si-a pastrat pozitia de lider in ultimii ani, inregistrand in medie cresteri anuale ale cifrei de afaceri cu 10%, ajungand in 2018 la o cifra de peste 236 milioane lei. Farmec este lider de piata pe segmentele de produse cosmetice: Face Care (Ingrijirea fetei), cu o cota de piata valorica de 29,7% si Depilatoare, cu o cota de piata valorica de 52%. De asemenea, produsele solare ale gamei Gerovital Sun sunt printre cele mai cautate de romani, ocupand locul 2 cu o cota de piata valorica de 15,8%.

In aprilie 2019, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 18 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (5 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea si Ramnicu Valcea.

sursa wall-street.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.