Gustări cu efect antirid

Credeai că numai cremele antirid te pot salva de apariția semnelor îmbătrânirii? Și gustările pe care le alegi îți pot menține pielea catifelată și netedă, fără urmă de riduri sau alte imperfecțiuni.

Aplicarea straturilor succesive de produse de înfrumusețare nu este singura strategie utilă în lupta împotriva semnelor lăsate de trecerea timpului. Dacă vrei să încetinești maturizarea tenului este cazul să analizezi cu atenție și ce alimente consumi. Pielea este cel mai mare organ și aspectul ei depinde de cantitatea de nutrienți care se află în sânge.
După cum inima și plămânii au nevoie de vitamine, grăsimi și minerale esențiale, la fel și tenul tău va arăta revigorat atunci când îi furnizezi combinația potrivită de substanțe nutritive. Din păcate stilul de viață foarte aglomerat te poate face să amâni alegerile alimentare sănătoase. Nu rata efectul antirid pe care ți-l asigură gustările potrivite. Te poți menține tânără și frumoasă mai mult timp dacă dedici un interval special alegerii alimentelor ideale pentru tine.
Opțiunile pe care le faci astăzi pot determina ritmul în care va îmbătrâni pielea ta în următorii ani. În loc să favorizezi deteriorarea colagenului din piele consumând dulciuri sau să agravezi inflamațiile cu mâncarea de la fast food, mai bine savurează opțiuni cu un gust bun, care ajută și tenul să arate mai bine.

1. 200g de fructe de pădure
În cadrul studiilor realizate s-a constatat că alimentele bogate în vitamina C fac procesul de îmbătrânire să se desfășoare într-un ritm mai lent. Fructele de pădure sunt o sursă excelentă de vitamina C și vor preveni apariția ridurilor noi, în timp ce reduc gravitatea celor existente. Nu rata ocazia de a te răsfăța cu o porție de mure, afine, zmeură sau căpșuni.

2. Roșii uscate cu ulei de măsline
În cadrul unui studiu realizat în 2012 s-a demonstrat că persoanele care consumă pastă de tomate bogată în licopen obțin o protecție împotriva razelor ultraviolete cu 33% mai ridicată. Vestea bună este că nu trebuie să mănânci cantități impresionante, ci este suficient să integrezi acest ingredient în rețetele pe care le prepari de obicei.
De asemenea, s-a observat că un consum frecvent de roșii uscate cu ulei de măsline previne uscarea pielii, liniile de expresie și modificarea ADN-ului. Astfel, o asemenea gustare te va ajuta să previi ridurile, dar și cancerul de piele.
Poți adăuga roșiile uscate la piureuri, salate, sandvișuri, supe, ciorbe sau chiar la cerealele de dimineață. De asemenea, este util să folosești și pastă de tomate la sosuri, smoothie-uri și preparate la cuptor pentru a accentua efectele benefice.

3. Un sandviș cu ton
Tonul este o sursă foarte bună de Omega-3. În cadrul unui studiu realizat în 2011 oamenii de știință au examinat pielea și alimentația a 400 de participanți, observând că un consum ridicat de acizi grași de tip Omega-3 este asociat cu un număr mai redus de riduri. Studiile care au urmat în 2015 și 2017 au demonstrat că un consum frecvent de grăsimi sănătoase de acest tip este asociat cu reducerea ritmului de subțiere a pielii și prevenirea deshidratării.

4. 150g de struguri roșii sau negri
Strugurii sunt o gustare foarte ușor de transportat, dar cu efecte rapide asupra pielii. Sunt o sursă excelentă de resveratrol, antioxidantul care diminuează efectele nocive ale radicalilor liberi asupra tenului. Mănâncă și tu struguri în fiecare zi pentru a avea o piele mai frumoasă și mai puține riduri pe termen lung.

5. Iaurt sau kefir
Probabil ai auzit că te pot ajuta să previi problemele digestive, dar beneficiile lor nu se opresc aici. Iaurtul și kefirul stabilizează microbiomul localizat la nivelul intestinului și îmbunătățesc rapid aspectul pielii. Astfel, probioticele reduc inflamațiile din tot organismul și diminuează gravitatea leziunilor acneice. În plus, previn semnele lăsate de coșuri și reduc ritmul de îmbătrânire a pielii. Studiile de specialitate au relevat că previn pierderea apei de la suprafața pielii, mențin elasticitatea, reduc îngroșarea pielii ca urmare a expunerii la soare și diminuează pierderea stratului de colagen.

sursa eve.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.