Cum sa iti oferi, in fiecare zi, un mic dejun sanatos

Toata lumea stie ca micul dejun este o masa fundamentala, cea mai importanta a zilei, deci ar trebui sa fie bogata si hranitoare. De fapt, dimineata, corpul isi revine dupa cateva ore de odihna, asa ca are nevoie de energie si substante nutritive pentru a se alimenta si pentru a face fata intregii zile, motiv pentru care micul dejun nu trebuie omis niciodata. De asemenea, unele alimente declanseaza creativitatea, care poate fi utila la locul de munca.

Un mic dejun sanatos si bun aduce numeroase beneficii corpului nostru, inclusiv imbunatatirea concentrarii si cresterea energiei, mentinerea unei greutati sanatoase, regland aportul zilnic de calorii si controland glicemia. Un mic dejun bun te face sa fii mai echilibrat si mai ordonat din punct de vedere alimentar, intrucat duce la o alimentatie mai buna si impiedica sa iei prea multe calorii in momente nepotrivite. Din pacate, consumul unui mic dejun sanatos nu este un lucru foarte obisnuit si avem tendinta de a manca prea mult zahar, sau de a omite o masa, adesea din cauza lipsei de timp sau a lenei in pregatirea acestuia. Absenta micului dejun duce doar la consumul mai mare de alimente ulterior si consumul de alimente gresite, de care suntem inevitabil atrasi cand ne ia foamea ca rezultat al postului de dimineata.

Micul dejun trebuie sa contina toti nutrientii principali, adica proteine, grasimi, carbohidrati, vitamine si fibre, in proportiile potrivite. Un mic dejun incomplet si dezechilibrat, bazat, de exemplu, pe un…

Continuarea Aici

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.