D&G nu mai exista in China

Dureaza 20 ani sa cresti un brand si 5 minute sa il distrugi. Aceasta a fost si situatia brandului D&G, dupa videoclipul care a devenit viral pe internet saptamana trecuta.

Spotul publicitar prezinta un model feminin, de origine chineza care incearca sa manance pizza cu bete chinezesti. Mai tarziu, cu aceleasi bete incearca un cannolo, insa fara succes. Pe voice over se aude: “este prea mare pentru tine?”

D&G, acuzati de rasism

Dupa viralizarea acestui spot, au si aparut primele reactii negative. Oamenii i-au acuzat de racism, de sfidare si au inceput sa ceara boicoturi din partea unor celebritati internationale.

In cazul de fata, se presupune ca niste scuze ar fi dat uitarii acest incident, insa Stefano Gabbana a avut niste conversatii agresive cu lumea care l-a abordat pe Instagram. Acest fapt a agravat situatia, iar show-ul imens care avea sa aiba loc in Shanghai a fost anulat.

D&G dispare din China

Publicarea acestor mesaje nu a facut decat sa inrautateasca criza de imagine in care D&G se afla. Astfel, toate hainele D&G au fost scoase de pe toate magazinele online din China, inclusive de pe JD, Tmall, Secco.

Acest lucru inseamna o pierdere colosala pentru brandul D&G, deoarece China reprezinta mai mult de 30% din piata internationala a consumatorilor de branduri de lux.

Scuzele au venit prea tarziu, deoarece atunci cand fondatorul brandului si-a cerut scuze tutoror chinezilor din intreaga lume, produsele D&G nu se mai comercializau deja in China. Zilele acestea compania Yangmatou a declarant ca “patria-mama este mai importanta decat orice altceva”

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.