Lanțurile de fast-food caută să mențină alimentele crocante și proaspete, pe măsură ce livrările cresc

McDonald’s Corp și-a lansat în februarie noul său Sandwich Crispy Chicken Sandwich. Wendy’s Co vinde fileuri crocante de pui. Și lanțuri precum Shake Shack Inc sunt cunoscute pentru că au unii dintre cei mai crocanți cartofi prăjiți din industria fast-food.
Odată cu livrarea și comenzile de livrare în creștere în timpul pandemiei, comercializarea „clară” este riscantă în cazul în care alimentele ajung la casele consumatorilor moi și reci. În încercarea de a menține criza cât mai mult timp posibil, multe lanțuri își modifică rețetele, încercând diferiți aditivi, formulări, tehnici de gătit și temperaturi.

Comenzile de livrare la restaurantele din SUA au fost cu 154% mai mari în ianuarie 2021 decât erau cu un an mai devreme, potrivit firmei de analiză a datelor The NPD Group / CREST.

Livrarea a reprezentat 12% din toate comenzile de restaurant în ianuarie 2021, comparativ cu doar 5% cu un an înainte. Un combo de pui, fileuri și cartofi prăjiți a fost cel mai bun produs alimentar comandat pentru livrare în 2020 de către serviciul de livrare terță parte DoorDash Inc.

Dar mâncarea mai crocantă poate costa mai mult. O cutie de 30 de kilograme cu cei mai ieftini cartofi prăjiți poate rula de la aproximativ 12 până la 15 USD cu ridicata în restaurante, potrivit Barry Friends, un partener al consultantului în industria alimentară Pentallect. Cartofii prăjiți de top, realizați cu cartofi și substanțe de etanșare…

Continuarea Aici

You might also like