Ce să mănânci ca să rămâi gravidă. Alimente cheie care cresc fertilitatea.

Începe prin a sta departe de junk food și să consumi suficiente cereale integrale precum și lactate sănătoase, dar și să iei suplimente cu vitamine prenatale. Dar nu cumva a mânca anumite alimente în anumite faze ale ciclului menstrual cresc șansele de a rămâne gravidă.

“Fazele diferite ale ciclului solicită corpul femeii să producă hormone diferiți și să traverseze procese separate” afirmă dr Jill Blakeway, director medical la YinOva Center New York și autorul cărții “A concepe copii: Un program de trei luni pentru fertilitate maximă”. Așadar, dacă o femeie vrea să își crească șansele de a concepe un copil, este bine să mănânce alimente care îi sunt în avantaj în fiecare fază.”
Din păcate, multe din preconcepțiile cu privire la ce să mănânci ca să rămâi gravidă sunt doar zvonuri deseori bazate pe ce circulă pe net, așa încât specialiști în fertilitate oferă informații detaliate cu privire la alimentația potrivită pe fiecare din cele patru faze reproductive ale ciclului menstrual.

Când începe să vină menstruația mai abundent, ai crampe, ești balonată și dispoziția nu este cea mai bună. Îți scad și rezervele de fier, prin menstra. O femeie pierde în medie 30-40 mililitri de sânge pe durata ciclului menstrual care poate dura între 3 și 7 zile. Menstruația este o perioadă optimă să îți amintești să consumi alimente bogate în fier.

Carne roșie, ficat, fasole boabe, pește, legume cu frunze verzi și semințe. Multe din acestea sunt bogate în fier, proteine sau ambele și acest lucru este important dacă sângerezi abundent sau ai endometrioză. Iar unele din ele (ca peștele, semințele și legumele cu frunze verzi) au proprietăți antiinflamatoare, care combat crampele și balonările menstruației. Alt sfat: mănâncă mult ardei gras, roșii, broccoli, kiwi, citrice și alte alimente bogate în vitamina C. Această ajută corpul să absoarbă fierul din fasolea boabe, cereale și semințe.

Iar mâncare rece (dacă ciclul este abundent, cu cheaguri și dureros) și alcool, cofeina și mâncare condimentată, toate accelerează sângerarea abundentă.

Pe măsură ce te apropii de ovulație, corpul are nevoie de multe vitamine B precum și de alți nutrienți ca să susțină eliberarea ovulului și implantarea lui. Zincul ajută la diviziunea celulară și producția de progesteron și vitamina C se găsește în cantități mari în folicul după ce oul este eliberat.

sursa ele.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.