Preferinţa pentru cumpărăturile online se află în creştere

Grija pentru sănătate fizică şi mentală a devenit la fel de mare ca cea pentru locul de muncă, iar preferinţa pentru cumpărăturile online se află în creştere, în timp ce intenţiile privind cheltuielile sunt profund afectate de reducerea veniturilor personale, potrivit sondajului global PwC referitor la comportamentul consumatorilor.

„Schimbările de comportament ale consumatorilor în 2020, după izbucnirea pandemiei COVID-19, evidenţiază trei tendinţe majore: adaptarea digitală, preocuparea pentru sănătate, respectiv pentru sustenabilitate”, arată sondajul ‘Global Consumer Insights Survey’ 2020.

Actual, la nivel global, 45% dintre consumatori spun că asistenţa medicală este unul dintre primele trei motive pentru a trăi într-un oraş, 69% sunt mai preocupaţi de sănătatea mintală şi bunăstarea persoanei, iar 43% se aşteaptă ca întreprinderile să aibă responsabilitate pentru impactul lor asupra mediului.

Deşi cumpărăturile alimentare în magazinul fizic reprezintă în continuare principala alegere, peste o treime dintre consumatori (35%) folosesc instrumentele online în acest scop, iar 86% dintre aceştia intenţionează să îşi menţină acest obicei şi după ce măsurile de distanţare socială sunt eliminate, se arată în sondaj.

„Pandemia a evidenţiat avantajele cumpărăturilor online şi a modelat într-un timp scurt comportamentele şi obiceiurile de consum. Este de aşteptat ca această tendinţă să accelereze şi,…

Continuarea Aici

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.