6 alimente de consumat pentru curatarea arterelor

Arterele sunt menite sa transporte sangele bogat in oxigen de la inima pana la restul corpului. De obicei, o artera sanatoasa ar trebui sa fie puternica, flexibila si elastica. Atunci cand sunt bolnave in schimb, arterele blocate nu au aceste caracteristici si infundarea lor progresiva este numita ateroscleroza. In acerst caz este necesara curatarea arterelor pentru ca sanatatea noastra sa nu aiba de suferit.

Potrivit Centrului de Control si Preventie a Afectiunilor, ateroscleroza este una dintre cauzele principale ce duc la bolile de inima, care includ infarct si accidente vasculare cerebrale. Aceste boli ale inimii mai sunt numite si ‘Ucigasii tacuti’ deoarece nu prea exista semne care pot diferentia pe cineva cu probleme cardiovasculare. De obicei, simptomele apar atunci cand afectiunea se agraveaza sau chiar devine severa.

Ateroscleroza este intarirea sau ingrosarea arterelor, impiedicand sangele in a ajunge la organele vitale. Insa, aparte de administrarea de medicamente si suplimente, mai exista cateva alimente care ajuta la protejarea sanatatii in acest caz.

Curatarea arterelor este efectuata si prin consumul acestor alimente

1. Curcumina 

Aceasta substanta este regasita in pudra de turmeric. Este un condiment super capabil de a reduce colesterolul rau si depunerile de placa din artere.

2. Usturoi

Si usturoiul este esential pentru sanatatea inimii de vreme ce ajuta la curatarea arterelor. Un studiu publicat in 1997 arata ca acest aliment poate preveni si trata ateroscleroza.

3. Ghimbir

Ghimbirul are de asemenea o multime de beneficii pentru sanatate de vreme ce contine gingeroli si alte substante active care sunt cunoscute pentru impiedicarea formarii placii la nivelul arterelor.

4. Ardei iute rosu

Ardeiul iute este un remediu natural folosit pentru tratarea afectiunilor circulatorii si a bolilor de inima. Acest condiment iute ajuta la scaderea riscului de aparitie a infarctului si a atacurilor cerebrale in timp ce imbunatateste circulatia sangelui. Toate datorita unui compus numit capsaicina.

5. Lamaie

Adaugand un pic de lamaie la apa si la mancarea ta poate fi extrem de benefic pentru inima. Se stie ca lamaia este cunoscuta pentru proprietatile sale de reducere a nivelurilor de colesterol si de protejare a arterelor in fata stresului oxidativ.

6. Scortisoara

Un studiu efectuat in anul 2003 a descoperit faptul ca 3 sau 6 grame de scortisoara ingerate zilnic pot ajuta la scaderea glucozei, a colesterolului rau si a trigliceridelor, la diabetul de tip 2.

Curatarea arterelor nu este deloc o treaba grea si poate fi efectuata oricand, pentru a preveni boala. Mai ales ca este atat de simplu prin consumul de alimente naturale si sanatoase pentru organism.

Sursa foto: lataifas.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.