Alimentele pe care să nu le consumi înainte de culcare

Alimentele pline de grăsimi și cele picante nu fac altceva decât să te baloneze și să-ți ofere o stare de disconfort. În aceeași categorie intră și zahărul, iar dacă vrei totuși să consumi aceste alimente să o faci cu mai mult de 4 – 5 ore înainte de oră de sonm.

Brânzeturile mai ales cele bogate în grăsimi saturate pot fi o adevărată provocare pentru sistemul digestiv, mai ales atunci când mergi la culcare mai devreme și după ce ai consumat o cantitate mai mare. Astfel apar arsurile în capul pieptului.

Cu siguranță, dacă ai poftă de un deșert ,să nu te gândești la ciocolată care poate fi o amenințare înainte de culcare, pentru că este bogată în polifenol și este o sursă de cofeină. Este bine a evita înainte de culcare băuturile care conțin cofeină, precum ceaiul negru sau verde și cafeaua. 1-2 cubulețe de ciocolată neagră conțin un sfert din cantitatea de cofeină pe care o conține o cească de cafea.

Carnea de vită este o proteină excelentă, dar mai ales o sursă ideală de fier. Astfel, proteinele și grăsimile care se găsesc într-un burger au nevoie de timp pentru a putea fi digerate și de aceea este foarte important să evităm porțiile de mâncare care conțin carne de viță, cu 4 ore înainte de oră de somn.

Matcha este ceaiul verde sub formă de pudră şi, de multe ori, acesta este adăugat în fursecuri, smoothie-uri şi alte preparate, iar asta pentru că are o culoare minunată şi este un ingredient bogat în antioxidanţi. Problema este că ceaiul verde conţine cofeină, ceea ce va îngreuna somnul.
Alimente care conţin Matcha. Matcha este ceaiul verde sub formă de pudră şi, de multe ori, acesta este adăugat în fursecuri, smoothie-uri şi alte preparate, iar asta pentru că are o culoare minunată şi este un ingredient bogat în antioxidanţi. Problema este că ceaiul verde conţine cofeină, ceea ce va îngreuna somnul

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.