Care sunt cele mai potrivite cereale pentru dieta noastră

Se găsesc în toate magazinele alimentare de pe piață în diferite forme, cu diferite arome și combinate cu fel de fel de alte alimente, așadar de fiecare dată ai de unde alege tipul de cereale dorit. Însă, ce nu știu majoritatea persoanelor este că cerealele, în funcțe de tipul lor, au diferite efecte asupra organismului. Acum este momentul să afli care tip de cereale este potrivit pentru tine.

Cerealele cu lapte la mic dejun, este o invenție pur americană din secolul al XIX-lea. Acestea au fost concepute să ajute la digestie, însă acum există o diversitate de produse alimentare ce conțin cereale, care aduc beneficii dietei, iar altele nu. Pentru a nu alege un produs dăunător dietei sau organismului tău, este ideal să știi ce tipuri de cereale ți se potrivesc, de preferabil cea mai simplă și originală formă a lor. Fulgii de grâu, de orez sau de hrișcă sunt cele mai sănătoase tipuri de cereale. Nu conțin zahăr și aduc un aport foarte mare de fibre.

Cea mai bună alegere sunt Cerealele integrale. Acestea sunt cele mai bune deoarece în cazul lor, bobul nu este deintegrat, rămâne în forma lui completă ceea ce înseamnă va păstra cu el toate beneficiile lui. Au un conținut foarte mare de carbohidrați, nutrienți și minerale, fiind o sursă principală pentru organismul tău. De asemenea, cerealele integrale conțin din abundență vitaminele B și E.

Fulgii de porumb

Fulgii de porumb fac și ei parte din categoria cerealelor. Sunt o alegere foarte bună pentru că au un conținut ce ajută la o imunitate mult mai puternică și de asemenea, susțin sănătatea sistemului cardiovascular. La fel ca cerealele integrale, fulgii de porumb conțin și ei din abundență vitaminele B și E, în plus mai conțin vitamina C și o varietate de fibre și minerale.

Scopul cerealelor în general este să aducă un aport energetic mare organismului, mai ales în dietele alimentare. De foarte multe ori, facem alegerile total greșite în privința cerealelor și luăm la întâmplare de pe raft tipuri care nu aduc altceva decât calorii în plus. Cel mai bine este să verifici eticheta de pe ambalajul cerealelor și alege-le pe cele cu conținutul cel mai redus de zahăr. Cele mai bune cereale sunt cele integrale. Aceastea aduc beneficii uriașe asupra organismului, alimentează corpul cu fibre, vitamine, minerale și grăsimi sănătoase, iar cantitatea de calorii aduse este chiar echilibrată, mai ales dacă nu faci exces și alegeți un produs de calitate. Nu profita de nutrienții și beneficiile acestora, adoptă o dietă echilibrată!

Sursa: clickpentrufemei.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.