Câteva cauze nebănuite ale oboselii

O alimentație bogată în zahăr și cofeina poate cauza fluctuații ale nivelului glicemiei, care, la rândul său, poate interfera cu somnul. Consuma, în schimb, fructe și legume, și proteine slabe.

“Mâncând sănătos, ai un control mai bun al kilogramelor în plus, și astfel vei dormi mai bine, știut fiind faptul că obezitatea contribuie din plin la instalarea oboselii”, explică dr. J. Fred Ralston jr., fost președinte al Colegiului Medicilor din Statele Unite.

Când vine vorba de oboseală, fă exerciții fizice cu cel puțin trei ore înainte de culcare și vei putea dormi ca un prunc! Exercițiile fizice îmbunătățesc respirația, iar studiile de specialitate spun că o respirație bună contribuie la creșterea nivelului de energie. Așa se explică de ce oamenii sedentari se simt mai puțin obosiți la scurt timp după ce au început un program de exerciții fizice.

Mulți oameni nu reușesc să doarmă suficient și, drept consecință, se simt din ce în ce mai obosiți. Evita să consumi cafea și alcool cu câteva ore înainte de culcare, oprește televizorul și păstrează- ți dormitorul curat și liniștit. Aceste elemente sunt foarte importante pentru rutina somnului.

sursa ele.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.