Ce aliment trebuie să evităm atunci când gătim

Mihaela Bilic, medic nutriționist cu experiență ne explică de ce este bine să nu renunțăm la mâncarea gătită în casă nici măcar atunci când ținem o cură de slăbire. Cu toate acestea, nutriționistul ne avertizează că ar trebui să acordăm o atenție mai mare felului în care o pregătim. Iar dacă înlăturăm un aliment extrem de simplu din dietă, se vor vedea rezultatele în mai puțin de două luni!

“Nimic nu se compară cu mâncarea gătită când vine vorba de preparate echilibrate şi sănătoase. Orice ai manca gata ambalat dintr-un pachet sau orice pui la repezeală pe pâine din frigider are volum mic şi multe calorii. Orice poţi mânca rece în picioare, în maşină sau în canapea la televizor îngraşă mai tare decât o farfurie de ciorbă sau de tocăniţă.

Pentru cei care vor să slăbească există chiar recomandarea să nu aibă la îndemână decât mâncare care trebuie gătită/încălzită/mâncată cu tacâmuri”, a declarat Mihaela Bilic într-o postare pe facebook.

Cu toate acestea, medicul ne avertizează că mâncarea gătită poate fi de multe ori înșelătoare, dacă nu acordăm atenție modului în care o preparăm.

Toate preparatele tradiționale românești sunt foarte delicioase, însă conțin de cele mai multe ori, ulei. Uleiul este alimentul la care trebuie să renunțăm pentru o viață sănătoasă și fără kilograme în plus.

„Avem în tradiţiile culinare uleiul ca ingredient obligatoriu în orice preparat, totul începe cu “se pune ulei în cratiţă”. La 100cal/lingură pot să vă spun că obiceiul ăsta ne “costă” silueta. Vă provoc la o încercare: renunţaţi o lună la sticla de ulei de gătit si descoperiţi ce gust are mâncarea fără el. Lăsaţi doar 1-2 linguri/zi de ulei crud, pus peste salate. Veţi slăbi, vă promit!”, a explicat aceasta. 

Sursa: clickpentrufemei.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.