Ce trebuie să știm atunci când vrem să mâncăm fără să ne îngrășăm

Este o întrebare la care multe femei caută răspunsul și anume: „Cum să mănânc fără să mă îngraș?”. Răspunsul este unul foarte simplu. Teoretic, tot ce trebuie să faci este să combini alimentele în mod corespunzător și să le consumi la orele potrivite în cantitățile recomandate.

Primul sfat general valabil nu doar în dietele pentru slăbit dar și pentru un stil de viață sănătos este să avem în vedere:

Trei mese pe zi

Soluția în problemele cu greutatea este întotdeauna împărțirea porțiilor de mâncare în mod corespunzător de-a lungul zilei, ceea ce înseamnă că trebuie să respectăm cele trei mese pe zi. Cel mai important este să avem grijă să ne stabilim niște ore pe care să le respectăm atunci când luăm masa. Micul dejun și prânzul întotdeauna trebuie să fie ceva mai consistente, în timp ce cina trebuie să fie o masă mai ușoară și întotdeauna cu câteva ore bune înainte de culcare, pentru a avea timp să se realizeze digestia.

Nu te grăbi să mănânci

Este esențial să îți faci timp pentru a mânca. Kilogramele în plus apar de foarte multe ori atunci când luăm masa în grabă. Acest lucru se întâmplă deoarece creierul uman nu are timp să proceseze senzația de sațietate și astfel vei simți nevoia de a mânca tot mai mult. În plus, mestecarea alimentelor este de asemenea o chestiune notabilă, deoarece ajută la ușurarea digestiei.

Combinarea potrivită a alimentelor

Întotdeauna trebuie să păstrăm un echilibru în farfurie. Nu este recomandat să consumăm carbohidrați alături de mai mulți carbohidrați, de aceea o masă trebuie să conțină elementele necesare organismului, în mod egal.  Carbohidrați, fibre, proteine și grăsimi. În ceea ce privește carbohidrații, aceștia sunt de două feluri: complecși, ce au eliberare continuă ( legume, nuci, cereale integrale, orez) și simpli, ce au eliberare imediată (sucuri, dulciuri, etc). Cei recomandați de către nutriționiști sunt în mod cert cei complecși, pentru că ajută corpul să primească doza de energie necesară organismului, dar ajută la prevenirea creșterilor și scăderilor bruște de glicemie. În plus, asigură o senzație de sațietate pe termen lung.

Sfaturi și trucuri

Organismul uman este asemenea unei mașinării. O mașină funcționează perfect atunci când toate piesele sunt la locul lor, așadar acordă-i organismului toate elementele nutrivite necesare, odihnește-te și nu lăsa nimic să te streseze.

Un truc important este să nu bei apă nici în timpul mesei dar nici după ce ai mâncat. În acest fel vei dilua sucurile gastrice și nu vei face altceva decât să îngreunezi procesul de digestie. Asigură-te că bei apă cu cel puțin 20 de minute înainte de fiecare masă.

Sursa: clickpentrufemei.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.