Planta minune care conține de 17 ori mai mult calciu decât laptele și are de 25 ori mai mult fier decât spanacul. Este demonstrat științific că planta previne peste 300 afecțiuni și boli

Moringa oleifera este numele ei și conține aproape toate vitaminele și mineralele pe care corpul nostru ni le solicită zilnic, fiind folosită de secole întregi pentru propietățile sale uimitoare. Se spune că previne peste 300 afecțiuni și deține recordul mondial pentru planta cu cel mai ridicat conținut de antioxidanți.

Un conținut ridicat de antioxidanți în organismul nostru este necesar deoarece aceștia previn apariția bolilor degenerative cauze de înaintarea în vârstă.

Moringa ascunde în interiorul său o multitudine de vitamine și minerale. Acest lucru îi face pe oamenii de știință să creadă ca Moringa este de departe cel mai dens aliment din punct de vedere nutritiv ce a fost vreodată descoperit. Această plantă a fost utilizată în medicină pentru a trata pentru 300 de afecțiuni și boli.

Pentru a avea un număr al nutrienților conținuți de această plantă, este de reținut că Moringa are peste 92 de nutrienți, 46 de antioxidanți și toți aminoacizii importanți.

Frunzele acestui arbore sunt o sursă excelenă de betacaroten, au vitamina C în abundență, dar și alți antioxidanți puternici, precum acidul clorogenic. Acest antioxidant are capacitatea de a scădea nivelul zahărului din sânge și a de încetini abilitatea celulelor de a absorbi zahăr. Un studiu a arătat că persoanele ce au consumat 3 grame de frunze de Moringa zilnic timp de 3 luni, au în acest moment cu 13,5 % mai puțin nivel de zahăr în sânge.

De asemenea, frunzele pot ajuta la scăderea colesterolului și pot reduce formarea plăcii aterosclerotice cu până la 50-86%. Și bolile cardiovasculare pot fi prevenite dacă alegem să consumăm frunzele de Moringa.

100 de grame de frunze uscate de Moringa conțin:

-de 15 ori mai mult potasiu ca în banana

-de 10 ori mai multa vitamina A decât în morcovi

-de 12 ori mai mult calciu ca în portocale

-de 17 ori mai mult calciu decât în lapte

-de 9 ori mai multa proteina ca în iaurt

Putem consuma frunzele de Moringa în salate, sau sub formă de smoothie-uri.

Putem regăsi și pudra de Moringa pe care o putem adăuga în mâncăruri, supe sau sucuri naturale.

Pe piață se găsește și uleiul de Moringa pe care îl putem adăuga în salate sau alte mâncăruri și preparate, dar este de 15 ori mai scump decât uleiul de măsline.

Sursa: clickpentrufemei.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.