Lucruri pe care nu le poți dezvălui sub nici o formă la locul tău de muncă

Chiar dacă te afli la același loc de muncă de câțiva ani deja sau doar ce te-ai angajat, trebuie să ții minte câteva lucruri pe care nu le poți vorbi cu persoanele din firmă, indiferent că este vorba despre șeful tău sau colegii de muncă.

1. Cât de mult ți-a displăcut fostul loc de muncă.

Indiferent ce perioadă ai lucrat sau ce experiențe neplăcute ai avut, nu trebuie să aduci în discuție niciodată despre lucrurile negative. Povestește despre fostul tău job ca și cum ar fi o amintire plăcută, Dacă aduci numai critici jobului anterior,atunci  vei fi perceput ca un neasumat al alegerilor tale.

2. Nu vorbi despre politică

Părerile și viziunile politice pe care le ai nu este un subiect de discuție pe care să îl ai la birou. Chiar dacă politica este un subiect foarte comun, încearcă să îl eviți pe cât posibil pentru a nu porni o discuție aprinsă.

3. Căutarea unui alt job

Dacă te gândești să îți părăsești locul de muncă, ar fi ideal să nu spui asta și colegilor tăi decât dacă ești foarte hotărât pe tema asta. Este totuși mai bine să eviți acest subiect pentru că planurile tale de viitor îți pot fi sabotate și nu îți dorești asta.

4. Problemele de sănătate.

Nu ne referim doar la controalele de rutină precum analizele de sânge, ci și la problemele grave de sănătate ale tale sau ale familiei. Aceste lucruri sunt intime și private și trebuie aduse în discuție decât dacă locul de muncă îți solicită asta.

5. Relațiile din viața ta

Este un lucru perfect normal să dezvălui că te afli într-o relație, sau pe ce dată aveți aniversarea, însă detaliile din viața ta de cuplu ar trebui să rămână pentru tine, și întotdeauna este indicat să vorbești despre relația ta pe un ton pozitiv. Dacă totuși dorești să discuți anumite probleme de cuplu, încearcă să o faci cu persoane din afara biroului.

6. Problemele cu colegii

La orice loc de muncă vor exista mici neînțelegeri, fie că este vorba despre colegii de muncă sau șeful tău. Important este să nu discuți cu restul persoanelor din firmă despre aceste probleme deoarece bârfa se răspândește extrem de rapid și este posibil să pierzi o promovare sau chiar locul de muncă.

7. Planurile companiei

Evită să discuți despre strategia firmei chiar dacă nu este pe placul tău, deoarece este posibil ca la un moment dat să fii tu cea care va fi la conducere.

Sursa: clickpentrufemei.ro

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.